Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Tüm K_MONSTER Tablosunu ve Tüm Yaratıkların Konumlarını Düzenleme
Bu konudaki code'lar yaratıkların; defans, atak, rezistans, can, atak hızı gibi özelliklerini ve yerlerini/konumlarını/koordinatlarını düzenlemek isteyenler içindir.
Code'lar; oyuna sonradan eklenmiş olan Balrog, Booro, Gagoil, Doom Soldier, Evil Wizard gibi yaratıkları barındırmaktadır. Ayrıca code'lar; El Morad'ı, Luferson'u, Eslant'ları, Bifrost'u ve Ronark Land(Colony Zone)'ı kapsamaktadır.
Bilmeyenler için anlatacak olursak yaratıkların; defans, atak, rezistans, can, atak hızı gibi özelliklerinin bilgisi K_MONSTER tablosunda bulunur. Örneğin Apostle'un defansını artırmak istiyoruz diyelim, bunu K_MONSTER tablosundaki ilgili sütun değerini değiştirerek yapabiliriz. Yaratıkların, oyunun içindeki konumlarının/yerlerinin/koordinatlarının bilgisi ise K_NPCPOS tablosunda bulunur. Örneğin bir yere yeni Apostle slotu yerleştirmek istiyoruz diyelim, bunu da K_NPCPOS tablosuna yeni konum satırları ekleyerek yapabiliriz. K_NPCPOS tablosu npc'lerin hangi konumlarda bulunacağı bilgisini de içerir. Yani K_NPCPOS tablosu hem yaratıkların hem npc'lerin oyun içindeki yerlerinin/konumlarının bilgisini içeren tablodur.
İlk önce tüm yaratıkları konumlarından kaldıracağız ve tüm K_MONSTER tablomuzu temizleyeceğiz, sonra düzenlenmiş yaratıklarımızı K_MONSTER tablomuza ekleyeceğiz, sonra da yaratıklarımızı oyun içindeki yerlerine/konumlarına yerleştireceğiz. En son da K_MONSTER tablomuzun tüm içeriğini düzenlememizin yan düzenlemesi olan MONSTER_CHALLENGE_SUMMON_LIST tablomuzu düzenleme işlemini yapacağız. MONSTER_CHALLENGE_SUMMON_LIST tablosu Forgotten Temple Event ile ilgili bir tablodur, K_MONSTER tablosunun içeriğinde yapılan değişiklikler bu tabloyu da etkiliyor.
1) Tüm Yaratıkları Konumlarından Kaldırma ve Tüm K_MONSTER Tablosunu Temizleme
Kod:
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmeniz için lütfen
Giriş yap
veya ücretsiz
Kayıt ol
anlayışınız için teşekkürler.
Kod:
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmeniz için lütfen
Giriş yap
veya ücretsiz
Kayıt ol
anlayışınız için teşekkürler.